lite uppdatering

Sen den 24 juli har jag tränat magen 2 ggr/dag, förutom 2 dagar då jag bara gjorde1 gång/dag sen 1 dag gjorde jag 3 ggr.. så det har jämnat ut sig lite...
Första veckan gjorde jag 10*3 benlyft + 30*3 situps( varav 30 vanliga,30 snea åt höger o 30 snea åt vänster) samt plankan...
på 8:e dagen så ökade jag belyften till 15*3... O jag gör bara plankan 1 gång per dag, då jag både tycker den är svår o jobbig..så jag tar det lungt med den...
Men jag känner mig riktigt nöjd med det...
 
Jo,idag är det juh den 7:e så det är exakt 2 veckor tills Isabella börjar på dagis... =S
O Evelina är 19 veckor... så imorse ringde jag bvc i gnesta för att se  om jag kunde få komma
för att väg o mäta henne... o det fick jag =)
Hon är nu 65,5cm lång o väger 6270g...
Så nu blir det att rensa ut stl 62 ur byrån när vi kommer hem...byebye stl 62, hello stl 68! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ni börjar handla inför dagisstarten ännu eller har ni allt som kan tänkas behövas? :)

Svar: nej,måste först o främst kolla vad som finns hemma... men kommer inte köpa en massa kläder o sånt bara för att hon ska börja på dagis...
jag kommer att börja med att ha henne 4 dagar/v sen bara mellan typ 9-14...
känns lite onödigt att ha henne egentligen på dagis när jag ändå är hemma... så vi får se hur det går eller om vi ändrar till 15 timmar/v istället... beror lite på hur det går med inskolningen o så...
Mommy Maria

2012-08-08 @ 11:08:49
URL: http://fruomamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej var väl inte direkt mera kläder som jag tänkte på direkt. Tänkte mer på att kanske ha extra regnställ och stövlar (så man slipper släpa fram och tillbaka). Vi köpte nyligen ett regnställ på Maxi för 199kr :) Sen så vi Wilma ett i födelsedagspresent, och det är jättttteskönt att slippa tänka på att ha med sig regnkläderna varje gång :) (Hade bara ett under våren/början av sommaren) :) När tusan hade ni tänkt att komma hem egentligen? xP Kram

Svar: det ska jag fixa den här veckan som kommer... vi åker hem på söndag... =) kram
Mommy Maria

2012-08-10 @ 08:27:04
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0