Nu va det ett tag sen igen...

I söndags hände inte mycket mer än vi blev kvar hos mina föräldrar,
gick ner med barnen o min mor till fotbollsplanen.
Min äldsta lillebror spelade match mot ett södertäljelag.
B-lunda vann med 4-0. =) =)

sen igår efter 12 skjutsade min far hem oss o en massa saker.
när vi kommit hem plockade jag upp en del,ammade lillskruttan o sen gick jag o barnen till maxi o handlade...
det behövdes...

idag gick vi en promenad på fm,sen gick vi på öppna..
gick därifrån straxt innan 11,va ute en sväng medans vi väntade på att Evelina skulle somna i vagnen.
När hon hade gjort det så gick vi hem o åt lunch...
sen sov även Isabella en stund,då hann jag både amma lillskruttan igen o bada henne.
Sen gick vi ut igen,hämtade ut ett paket till E.
O sen passade vi på att va ute o leka innan det va dags att gå hem för att börja med middagen..

O nu när båda barnen sover så skulle jag ha hunnit med massor men men..
fastnade framför datorn istället... =S
Men nu säger jag god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0