Söderköping idag...

Idag åkte vi till söderköping... =)
Det va åter igen dags att smaska på "lite" glass...
Vi åker en gång om året till Smultronstället (www.smultronstallet.se), det ligger vid Göta kanals slussport.
O eftersom Isabella fick smaka pyttelite glass sin första sommar o
när vi va där så blev det likadant med Evelina,fast hon va 2 månader äldre... ;)
Isabella fick även i år en egen glass.
Isabella med sin glas 'kvack kvack'
Mamma o hennes ' Deja Vu'
Jag o Evelina med min 'Broadway'
Bror Andreas med sin 'Euro'
 
Mycket glass, o gott var det...
Det går inte att komma ifrån att det är en speciell känsla över att åka hit o äta glass =)
 
Jag avslutar väl detta inlägg med några bilder till o sen är det dags för mig att träna...minst en gån om dagen har jag ju sagt... o skrivit... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0