Varit på skansen idag

Idag startade vi dagen med att gå upp 8.00 för att åka 8.20 mot Östertälje, där vi bytte till tåget mot stan...
Evelina ammades vi 6.30 o Isabella åt vällingen 6.45(båda somnade om) så då behövde vi inte upp sååå tidigt.
Väl uppe i stan så tog vi spårvagnen mot djurgården o skansen... =)
Det var jag med barnen,min mor o bror samt Solan. =)
 På tåget på väg upp till stan
 På till skansen akvriet  Tittar på lemurerAndreas o Isabella Gått lilla regnskogen inne på akvariet
Evelina va glad o pigg,men sov lite då o då... =)
 Lekpaus
 
 Klappade getterna på lill-skansen
Trött tjej på tåget hem Glad liten tjej på väg hem.. =)
 
Efter vi varit på skansen blev det lite shopping, kom hem med iaf 3 par byxor o 1 tröja till Isabella. =)
 Veckan som kommer ska jag rensa bland barnens kläder o ta bort det som är för smått o lägga ner det jag har hemma i rätt stl:ar till båda...
Till Isabella stl 92-98 o till Evelina stl 68, båda växer på...
Sen efter det blir det att skriva en lista på vad Isabella behöver ha hem till dagisstarten... om det är något som fattas... men kommer absolut inte köpa en massa kläder bara för att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0