äntligen...

Nu har jag skickat in uppgift 7, en dag sent...
Men jag vill veta hur jag ligger till, om den är godkänd eller inte..
Den här uppgiften va riktigt svår, texten va på norska.
Vilket gjorde att den va svår att läsa igenom..
Så nu får ni gärna hålla tummarna att den blir godkänd...

Imorron är det dags för uppgift 8: den muntliga presentationen.
Det är tal i ca 5 min, som ska handla om min uppgift 5: den om svenska,norska o danska språket. =S
Yngsta dottern får följa med då det tar ca 40-45 min upp till skolan o sen lika länge hem... så länge är jag inte beredd att lämna henne.. hon är juh bara 8 månader...

Sen på lördag har jag svenska prov, grammatikprov...
Då kommer min mamma med mig upp till stan o passar Evelina,så har sambon Isabella hemma..

Jag är inte nervös,jag är inte nervös..
det är jag visste =S

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart att du klarar uppgifterna! :D

Svar: Det hoppas jag. =)Bara få svar det muntliga o uppgift 7, sen ska jag göra grammatikprovet på lördag
Mommy Maria

2012-12-12 @ 12:23:16
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0