Mina <3, mina tjejer

Tittade på bilder idag, när Isabella va 2 dagar gammal 2010 o när Evelina va 2 dagar gammal 2012..
Då hade de samma byxor.
Visst är de lika men inte identiska... 
Isabella till vänster och Evelina till höger =) 
 
Jag är så stolt över mina tjejer.. 
Isabella går på dagis och är jätteduktig.
Evelina övar på att krypa, hon har tagit ett rent krypsteg några ggr nu =) =) 
Snart kryper hon... 
 
Nu i säng så att jag orkar upp imorron.. 
Då ska vi upp ca 5:30... =S
6:45 ska Isabella va påklädd o klar för luciatåg =) =)
Sen efter det så fikar vi,sen får Isabella va kvar på dagis till sin normala hämtningstid... kl 15..
Sen går jag med Evelina till öppna om vi hinner till 9 visäga... 
Då blir det luciafirande där oxå... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0