muntliga presentationen

sNu är jag o Evelina på väg hem från st Eriksplan.
Hon fick följa med när jag hade min muntliga presentation, dels för att hon är mammig o dels för att Isabella ska få egen tid med sin pappa...
Isabella fick ju lite egen tid med mig igår o idag när jag hämtade henne på dagis.

Presentationen gick så som den kunde.
Jag va nervös + sen gillar jag inte att prata inför människor,som tur var det inte så många iaf..
Jag upprepade mig lite o staka mig lite...
Bara jag blir godkänd är jag nöjd.
Det va inte bara jag som va nervös, en kille fick avbryta för att han va så nervös o en annan läst innan till pga nervositet....
Nu är det bara att hålla tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0