sjuka

jag o barnen är sjuk =( 
vilket inte är kul alls... 
vi stannar alltså hos mina föräldrar till nyårsdagen,då vi ska fira nyår hos dem.. 
ingen idé att åka hem o bara sitta hemma när vi kan va sociala med min familj...
vi kan ju inte träffa några vänner då vi kan smitta andra.. =/ 
förkylning o hosta...inte kul... hoppas på att det går över snart... 
 
på det så har min htc-mobil börjat bråka igen... 
den vibrerar för som att den skulle starta men skärmen lyser inte alls...=/
blir att lämna in den nästa vecka när jag är hemma igen... 
detta började innan jul =/
så nu använder jag en samsung som jag inte riktigt trivs med... 
men jag köpte den begagnad för en billig peng när jag va tvungen att lämna in
htc:n förra gången...som va i nov... 
 
när det är dags att förlänga abonnemanget nästa gång blir det inte en htc igen... 
har haft 2 som börjat bråka när de är ca 1 år gamla... 
nästa gång blir det ett annat märke... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0