Ändrat dotras förskoleansökan...

Eftersom vi ännu inte fått plats till dotra så blir hon hemma med mig o bebisen till augusti/september...
O då kommer hon få börja med 15 timmar/vecka.. eller vi har juh rätt till 35 timmar/vecka
då jag kommer va föräldraledig med småsyskon.
O sen kan vi öka den när vi känner att hon är redo..
Om hon kommer på en förskola o på en avdelning där hon känner några barn så kanske vi ändrar
hennes timmar tidigare än jag tänker på nu...
Men det beror ju lite på... Bara vänta o se...

Förresten idag provade jag igen att lägga dotra i hennes säng.. hon fick dricka vällingen där
o hon var duktig o låg kvar tills den var slut,men sen kom hon upp o ville ligga i min famn o somna..
Efter ca 30 min så sa hon "me" som betyder mer, då frågade jag vad hon vill ha mer o min stora tjej
pekade på vällingflaskan o sa "me" igen... =)
Snacka om att bli en stolt mamma då..
Så imorron får vi väl försöka igen med att ge henne vällingen i hennes säng o se om hon kan somna själv..
Får försöka o försöka tills hon gör det,hoppas bara det går lättare o lättare innan bebisen kommer...

Nu blir det mer pluggande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0