Båda vagnarna sålda =)

Fick den andra vagnen oxå såld idag, =)
Fast fick gå ner till 1000:- på den,men det gör inte så mycket då har
jag iaf pengar till en annan syskonvagn.
Imorron ska jag försöka ta mig iväg med dotra o titta på en syskonvagn.
I den kommer dotra kunna sitta framåt istället för vänd mot mig.
Just nu ställer hon sig på knä i sittdelen när hon åker i sin emmaljunga...
Sittdelen är nämligen vänd så att hon sitter mot mig.
När hon åker i sin sulky är det inga problem.

När jag träffar den som säljer syskonvagnen får jag se om hennes hårdlift
ingår i priset eller om hon vill ha mer för den.
Sen tänkte jag se om jag verkligen vill ha den om jag kan komma o
hämta den på tex tisdag,så att jag slipper ha med mig dottern eller så jag kan
ha både dotter o sambo med så jag slipper ha en vagn extra att försöka få med hem..

Men nu blir det sängen.. Så jag orkar imorron. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0