Då var nästan denna helg slut... =/

Idag har jag varit duktig... blev klar med uppgift 4 i religion.. =)
Så den är inskickad, har nu 4 olika uppgifter jag väntar på betyg på...
Sen har jag gjort en del av naturens uppgifter... så det blir jag klar med imorron...
Sen måste jag sätta fart med svenskan oxå.. nu när jag nästan är ikapp...

Idag har det varit FC-cupen, en fotbollscup som spelas inomhus.
Det är i Gnesta som den går, brorsan spelar i Björnlundas lag.
Den senaste tiden har han stått i mål och gjorde det nu i denna cupen.
Hans lag vann 3 av 4 matcher och med det gick de vidare till finalerna imorron...
Så då blir det att kolla fotboll imorron oxå.

Sen får vi se om jag o dotra åker hem imorron kväll eller på måndag...
Men hur som helst måste jag till studievägledningen på måndag,det är sista dagen att söka
kurser för nästa period.. o jag måste prata med min handledare där för jag kan inte hitta kursen när jag
söker på sidan, det är en kurs jag vill läsa o behöver för att bli barnskötare... =/

Men nu blir det sängen god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0