Dags att lägga sig...

Nu är det dags för mig att lägga mig,dotra vaknade nämligen vid halv tolv o har inte somnat om än...
Så jag har lagt mig i sängen med henne,hoppas hon somnar snart..

Jag hann kolla ena skolans hemsida innan hon vaknade o jag hade fått respons på
inlämningsuppgiften i naturkunskap som jag skickade in idag.. blev ett G =)
Så nu har jag fått G på ALLA uppgifter jag skickat in, i alla 3 kurserna.. =)
NU gäller det att försöka komma ifatt i svenskan som jag ligger efter i.

Men det kan jag ta resten av veckan då jag inte har något som ska in denna vecka i
de andra 2 kurserna eftersom de redan är inlämnade o godkända..
Men nu ska jag sova...är ju en dag imorron oxå. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0