Dags för lite uppdatering...

imag1951 (MMS)

Dags för lite uppdatering... Idag torsdag gick jag in i v 34(33+0).. Det är bara 48 dagar kvar till bf... o då har jag ca 5 veckor kvar att studera... =S Undrar om det kommer funka eller brista med att få G alla 3 ämnen...hmm..återstår att se... jag tar det som det kommer men hoppas på få G i 1-2 ämnen, så då kommer det iaf bli några poäng att räkna till mitt slutbetyg.. Helst att jag klara de 2 50p-kurserna så jag får räkna 100p till slutbetyget.. O i värsta fall plugga om svenskan som är på 100p.. men men det återstår att se hur det blir...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så spännande var det dock inte :P Och du blir bara större och större ser jag, Avis!

Har du haft någon användning utav mina mammabyxor?

Kram

2012-02-03 @ 11:25:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0