En ny kurs sökt...

Fick tag på studievägledaren idag, hon har nu lagt in en "beställning" på kursen
Hälsopedagogik A åt mig. då blir det distans på 5 veckor =)
Eftersom kursen är på 50p så blir det halvtidsstudier, men det räcker eftersom jag ska bebisen i samma veva.
Om jag kommer in på den så startar den 19 mars, så imorron blir det ett samtal till CSN om
ändring av studiebidraget efter den 16 mars... =)
Då får jag iaf halvt studiebidrag under kursen... sen får vi se.
Sen pratade vi lite om mina studier nu, om jag inte hinner med alla uppgifter i nån kurs tex har 1-2 kvar
när perioden är slut har jag rätt till att komplettera upp den kursen istället för att plugga om den.
O det är om de kunnat sätta ett IG i betyg... =)
Så nu känner jag mig inte lika stressad över svenskan som är 2 uppgifter efter med... =)
Så nu denna vecka blir det nya tag med alla studier.. hoppas på att få in 1 extra uppgift förutom veckans uppgifter... =)

Imorron ska jag på ny koll på MVC =)
Ska be min bm att kolla min vikt och även järnvärdet,då jag missat järntabletterna lite under dessa
2 veckor jag har varit sjuk... =/
Så att det inte sjunkit för mycket...

Har kollat upp lite med mina kurser( ej svenskan) och jag har ca 3 uppgifter kvar i naturkunskapen
och 3 uppgifter kvar i religionskunskapen... o jag har ca 4-5 veckor kvar.. =)
Om ca 6 veckor är det BF.. =S
Denna vecka så måste jag förutom att plugga en massa, börja tvätta bebiskläderna de minsta,packa
BB-väskan, slutföra möbleringen i sovrummet(för nästa vecka jobbar sambon natt så då kan jag inte göra så mycket) o be mamma komma upp med dotras växasäng...
EN massa o göra..sen måste jag försöka få in lite kompisträffar oxå.. =)

På onsdag funderar jag på att försöka ta mig med dottern till öppna iaf..
Torsdagen ska vi umgås med Ann-Sofie o hennes grabbar om ingen av oss blir sjuka...
Sen hoppas jag juh på att mamma kan köra upp sängen på lördag...

Men nu blir det sängen...
Halv tio så går tåget från gnesta så att vi tar oss hem. =)
Eftersom jag måste köpa remsa innan så måste vi åka ungefär vid 9 härifrån...
Så imorron blir det inget liggande i sängen till 8-9...
Men nu säger jag iaf god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0