En uppgift till inskickad denna helg =)

Fy faan vad bra jag är... =)
Nu är jag ikapp i både naturkunskapen och religionskunskapen...
Alla uppgifter tom denna veckas är inskickade. =) =) =)
Men from imorron är det ju en ny uppgift i alla 3 ämnena..
Och jag ligger nu efter förra veckans(v4) o denna veckas(v5) uppgifter i svenskan... =S
Men ska försöka ordbajsa en massa i veckans uppgift i svenskan medans jag då får lite tid att
läsa min bok  av Doris Lessing som jag ska gör en muntlig uppgift på(förra veckans uppgift)..
Så resten av denna kväll,en del av natten samt morrondagen viker jag helt till svenskan...
Tänkte jag iaf,sen får vi se om jag gör så eller inte...  =P

Imorron blir det en sväng till studievägledningen iaf.. måste prata med hon jag ska prata med där..
Försökte hitta hälsopedagogiken där man ansöker till kurser, vill plugga den på 5 veckor så att jag inte behöver
ta så mycket fp precis när bebisen föds o innan förstås.. Men jag hittade inte den.. så då tänkte jag kolla med henne
hur jag ska göra eller om jag söka en 100p o plugga den på 10 veckor på distans... då hinner ju bebisen bli minst 2 månader innan jag behöver åka o göra prov om jag måste till skolan..
Men nu ska jag försöka plugga lite svenska då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0