en uppgift till inskickad....

Sådär.. nu har jag skickat in uppgift 3(förra veckans uppgift) i religion.
Hoppas jag får ett G på den.
Sen har jag iaf börjat på denna veckas uppgift i religion..
Sen har jag denna veckas uppgift i naturkunskap kvar.
Fick tillåtelse att skicka in min essä om tristan & isolde fast jag inte skrivit en hel sida..
så den är in skickad + att jag har rättat till lite på uppgiften innan det...
Så nu ligger jag bara efter 1 uppgift i svenskan samt denna veckas uppgift...
Undrar hur många jag hinner göra klart under helgen??

Lite annan uppdatering kanske..
Bebisen i magen sparkar för fullt på kvällstid och morgonkvisten... sen under dagen om jag ligger ner. =)
Så mysigt som helst... <3 <3 <3
På tisdag är det dags för nästa koll på MVC, då ska de får kolla mitt järnvärde eftersom nu när jag varit
sjuk har jag inte riktigt kommit ihåg att ta järntabletterna varannan dag...
Sen ska jag be dem kolla min vikt, vill juh veta om min våg hemma stämmer...
Gör den det så har jag iaf ökat  ca 12 kg sen inskrivningen... en ganska lagom vikt... =)

Vi bastade igår och nu är jag mycket bättre, hostar mindre och näsan rinner knappt.. =)
Dotra låter oxå bättre =)
Men nu ikväll kräktes hon =( Det kan bero på att hon var så övertrött som hon var,men det
är bara vänta o se... händer det inte fler ggr så berodde det på det, har nämligen hänt så tidigare...
Men nu ska jag kolla torktumlaren och sen gå in o lägga mig för att sova...
God natt världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0