Hemma vid halv sex ungefär...

KL 9 imorse tog jag o dotra bussen till tumba, byte vidare till tåg mot östertälje...
Vid östertälje ínväntade vi mor o lillebror, när de kom så åkte vi vidare in mot stan
o badhuset Sydpoolen.. =)
Jag fick köpa mig en helt ny baddräkt, en mammabaddräkt, för de hade inga badlinnen..
Så jag kommer beställa 1 eller 2 från halens som har riktigt snygga =) men det är ingen bråttska..
Kommer juh inte använda dom förrens efter bebben kommit o jag får bada.. måste juh läka helt innan..

Men hur som helst,så tog jag lite bilder på dotra i badet...
O de visar att hon tycker lika mycke om vattnet o bada som sin mor =)





Vi hade en trevlig o rolig dag...
Efter badet(i 4 timmar) så åkte vi till MacDonalds o åt en sen lunch... fikade vi lunchtid på badet så det gjorde inget..
Efter det gick vi en stund på stan.. Hittade en sommarklänning till dotra på H&M.. =)
Hittade en present till lillekussen som fyller i april...
Efter som bebben kommer vara lite o knappt en månad(om h*n kommer på bf-veckan) så kommer
vi inte åka o gratta honom i år... Kan juh inte kräva att alla som grattar honom ska va helt friska för att
vi ska dit med bebben.. så vi struntar i det... Om mina föräldrar åker dit får de ta med hans present...
Annars får väl mina farföräldrar ta med den,de är juh hans morföräldrar...

Men nu är det dags för lilldamen att sova,för hon har inte sovit något på dagen idag heller...
Måste juh vara lite pigga imorron... då kommer dotras gudmor o en av mina bästa vänner,Ingela förbi... =)
Gar inte träffat henne på ett tag nu igen då hon pluggat i Borås sen i höstast.. Men nu praktiserar hon
upp i stan,så då passar vi på... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0