Idag är det 1 månad(29 dagar) kvar till BF...

Nu är det 1 månad kvar till BF...
Vart har den här tiden tagit vägen???
Det är ju bara 29 dagar kvar till BF, 4 veckor o 1 dag...

Eftersom vi var ner till mina föräldrar i helgen o grattade bror min,
så var mamma snäll o skjutsade hem mig o dottern så att vi fick upp hennes växasäng =)
Så idag har jag flyttat på kartongerna som stod där henns säng skulle stå, sen skruvade jag
ihop sängen,ställde den på plats o bäddade rent i den.. .
Men när jag skulle fixa underlakarn så upptäcker jag självklart att dra-på-lakarna inte
funkar till den här sängen,den är juh både bredare o längre än spjälsängen...
Så det var bara ner i förrådet för att leta rätt på kartongen med enkel lakarna som jag packat
undan o ställt där nere... =S Fick ringa upp till sambon o be om hjälp till slut..
så han o dotra kom ner i förrådet... Det slutade med att jag fick med mig de 2 sista kartongerna,
som jag behövde gå igenom, upp till lgh:en och vi har ställt i ordning en massa i förrådet =)
Sen bäddade jag klart i sängen... Så här ser det ut nu,med sängen uppställd...


Just nu är det ju lite kartonger kvar i sovrummet men de gör inget om de stär där just nu o ett tag...

Sen har jag idag ringt o beställt lite papper som sambon behöver =)
Sen ringde jag om en påminnelse som jag fick på något som jag inte fått, o skickat tillbaka startpaketet...
De skulle se till att den försvann eftersom att jag skickade tillbaka startpaketet inom de 14 dagarna
man har på sig att ångra...
Sen ringde jag bovården om att få ut den första brickan som vi måste ha för att kunna använda tvättstugan..
Han skulle fixa så att sambon kan hämta ut den, nån gång denna vecka...
Sen sa jag till om att vi ville att de kommer o målar i badrummet så att det inte blir fruktskador.. =)
Så nu är det bara att vänta på att målarna ska kontakt oss om när de kommer.

Jo,sen ringde jag resurs bank.. Jag har haft onoff-kort, o nu när de gått i konkurs o min skuld är helt betald
så kunde jag ta bort den krediten =)

Jag känner att jag hunnit med mycket idag(måndag)..
Förutom att jag inte pluggat något,för ta igen det efter natten.. =)
Men på fm ska jag o dotra gå till fru o fröken Hoffman för att va lite sociala o leka av oss...
Sen får jag väl sätta fart med religionen... o Naturkunskapen.. kanske ta ett kast med svenskan oxå.

Men nu går jag o lägger mig... första natten på ca 2-3 månader som inte dotra sover i samma säng som
mig..iaf när vi är hemma...
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0