Idag har vi varit ute i 3 timmar =)

Idag efter dottern ätit lunch så klädde vi på oss o gick till affären.. mamma följde med.
På väg hem fick dottern gå efter vi kommit halvvägs.. åh vad kul hon hade =)
Sen ville hon upp till lekparken,så mamma gick dit med henne o jag gick hem med varorna samt vagnen..
Plockade in i kylen o sen gick jag ut o till lekparken, dom ligger ca 20 meter från mina föräldrars hus...
Efter ha varit ett tag i lekparken,så jag vi ner till föräldrarnas tomt o fortsatte att va ute..
Sen bad min pappa koka korv,värma på korvbröd o koka varm choklad *mums*
När det var klart så kom pappa,sambon o lillebror Andreas ut på baksidan så åt vi korv o myste i solen,
för det var jätteskönt där iom att både solen låg på där o ingen blåst =)
Får fixa upp bilder när jag kommer hem.
Föräldrarnas hund fick oxå vara med, o oj vad han lekte i snön...


Uppe i lekparken
 

Sen på mina föräldrars tomt
 

Äter korv med bröd
 

Sen var det dags att dricka lite varm choklad oxå. =)


Lägger väl upp en bild på mig oxå...

Ska tilläggas att jag här håller på att leker med föräldrarnas hund, han hämtar en fotboll och
sen fick jag kasta iväg den, o så höll vi på i ca 1 timme eller mer... =S

Nu ikväll har jag lyckats läsa en del i naturkunskapen,så nu har jag gjort alla 3 diagnoserna på kapitel 5..
Har bara en redovisningsuppgift kvar på det kapitlet, men det behöver inte va inne förrens den här veckan
som kommer... =)
Sen i religion har jag bara del 2 av denna veckas uppgift kvar att göra.. men det tar jag imorron.
Sen får jag se hur långt jag hinner på svenskan... =S

Väntar fortfarande besked om studiebidrag för 50% studier from 19/3-22/4(??), iaf 5 veckors studier...
Fick juh tacka nej till det jag var beviljat för det var heltidsstudier o då räckte inte poängen. *grr*
Så jag sökte nytt,får vi se om jag får det o om jag kommer in på hälsopedagogiken igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0