lite uppdatering kanske....

Straxt efter jag la ut barnvagnsannonserna på blocket, fick jag ett samtal om ena vagnen.. Om inget händer så ska jag sälja den imorron.. Så om inte mamma hinner hem i tid blir dotras vagn kvar här, medan vi tar den andra vagnen(den som ska säljas) hem.. så nästa gång vi åker hit får vi åka utan vagn,så vi får hem hennes... Vilken tur att vi har en sulky hemma oxå... Igår började jag på bebbens födelsetavla. =) Kan göra det nu när jag ligger bra till i 2 kurser.. Idag var det tänkt att vi skulle ha åkt hem,men pga nedriven kontaktledning o att det är ersättningsbuss mellan Gnesta o östertälje så åker vi kanske med pappa ikväll om mamma hinner hem... Annars åker vi med mamma imorron bitti. Jaja,bara vänta o se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0