Livlig bebis just nu

Bebisen är väldigt livlig ikväll oxå...
Ibland undrar jag om inte det finns en risk för att denna gång att bebisen tänker komma
innan BF... men det är juh bara att vänta o se..
Denna gång har jag mer sammandragningar och ett tryck nedåt som jag inte hade med dottern...
Jag mår illa på kvällarna lite då o då, sen känner jag av foglossningen o sånt kände jag inte av med dottern heller.. Sen är juh den här livligare än dottern va...
Börjar få svårt att sova hela natten i sträck.. =S

Nu ikväll har jag gjort mitt sista inlägg i diskussionen på skolans hemsida.. alltså på förra veckans uppgift...
Så nu är det bara att sätta fart med fördjupningen av "min egen religion", jag är döpt så jag tillhör kristendomen, den prostantiska delen.. Men är inte troende. Så detta ska bli intressant.
Sen har jag en inlämmningsuppgift i naturkunskapen att göra(denna veckas uppgift)...
O flera stycken i svenskan... =S
Jaja,bara sätta fart.. ska försöka åka till IKEA denna vecka.. måste ha lite därifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0