MVC-koll idag

Idag var jag på koll på MVC.
Allt såg bra ut o bebisens hjärtljud låg mellan 140-148 denna gång oxå..
Mina värden var bra, järnvärdet var 122 fast jag inte tagit järntabletterna som
jag ska nu när jag varit sjuk.. =)
Enligt deras våg så har jag iaf gått upp 12-13kg.. =)
Vill upp lite till...

Idag har jag tvättat bebiskläder *mys*
Så nu finns det rena kläder till bebisen när h*n behagar att komma =)
Så fort dem är torra ska jag fixa BB-väskan och lägga ner kläderna i byrån som
både dottern o bebisen får dela...
Sen har jag idag fixat de mesta av disken, o bytt plats på sambons kläder... vi kommer nämligen
ställa för 2 fasta garderober med antingen dotras växasäng eller spjälsäng för att få plats o då
var jag tvungen att tömma en garderob med kläder vi knappt använder o lägga in hans där.
Sen har jag flyttat ut lilla bokhyllan i vardagsrummet..
Imorron ska jag gå igenom min garderob o sen den andra garderoben vi kommer blockera sen...
Sen ska spjälsängen upp när garderoberna är klara...
Måste en sväng till IKEA för att köpa ny madrass till växasängen samt lite annat smått o förbi
babyland för att hämta ut babyboxen som är gratis... Får se när jag orkar det...

Sen har jag även varit o handlat lite så nu har jag ont i bäckenet... Så resten av kväll bosätter jag mig i soffan med skolböckerna o läser,skriver.. ja det jag kan göra utan att behöva röra på mig eller sitta i sambons datastol.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att allt såg bra ut. Vad ligger magmåttet på då? :)



HÖR AV DIG när du / om du åker till IKEA och vill ha sällskap! Vi kanske kan följa med. Kram

2012-02-07 @ 20:59:02
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0