Några uppgifter till klara... =)

Nu har jag gjort alla diagnoser i naturkunskapen.. =)
Så i den kursen har jag bara 3 inlämningsuppgifter kvar... Sen ett slutprov..
Sen 1 delinlämning(sista delen) på sista uppgiften i religionskunskap.. =) =)
I religion har jag inget prov utan detta är sista uppgiften..
Känns riktigt bra.. om det håller i sig kan jag får in lite till i svenskan oxå...
Så att jag kan få göra en komplettering i det ämnet istället för att plugga om den.
Men i värsta fall pluggar jag om den kursen i höst då dotra börjat på dagis... förhoppningsvis..

Men nu ska jag kika lite på nästa inlämningsuppgift i naturen,se om det något jag ska diskutera
eller bara lämna in som uppsats... =)
Sen ska jag kika lite på religionen, skriva ner det som kommer upp i huvudet gällande de punkter
i "min religion" som jag vill ha med...
Sista uppgiften är att göra en egen religion, hur man skulle vilja ha det...
Man får ta de delar man gillar från alla religioner eller livsåskådningar...
Det gäller bara att följa min röda tråda jag börjat med... =) sa min lärare iaf..

Imorron MVC... jag vet.. jag upprepar mig.. men varför inte =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0