En uppgift till inskickad =)

Idag hostar jag en massa och känner mig inte kry.. men jag har iaf fått göra klart
hela förra veckans uppgift i naturkunskapen.
Det var att svara på några frågor och en laboration,sen skriva en rapport om det.
Så nu är jag ikapp i naturen och religonen.. nu är det bara veckans uppgifter i dem..

Fast i svenskan ligger jag efter 1 uppgift, är inte klar med förra veckans uppgift än..
Men fick sitta en stund på fm medans dotra var vaken, sambon satt på golvet med henne och
byggde med duplo.. =)
Så jag har skrivit mer än 1/2 sida iaf... får se om jag kommer på mer nu eller om jag ska ta en
paus tills dotra lägger sig för natten....
När somnat så ska jag iaf göra lite svenska och religon... =)
Nu ska jag läsa det jag ska och sen göra diagnosen på nästa kapitel i naturkunskapen...
Det enda som ska göras denna vecka i den kursen.. så snart ligger jag före i planeringen i
en kurs iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0