G på 1:a uppgiften i religon

Jag fick feedback på min 1:a uppgift i religon idag.
Fick G på den.. skulle skicka in naturkunskapens 1:a uppgift.. då funkar inte word... *grr*

Tänker nu testa o skriva in den i works istället o skicka in den...
Hoppas att det funkar.
Annars hade min pappa en microsoft office-paket från 97..
Men det gör inget för mig...jag ska ju bara ha den när jag skriver skolarbetet..så jag behöver egentligen
word.. men har inte 900:- att köpa den för.. .

När jag köpte datorn för 4 år sen så fick jag inte med produktnyckeln,utan fick bara en prova-på variation..
Och nu kan jag inte köpa den versionen för den jag har 2007, o man kan bara köpa 2010 o 2011 på microsofts hemsida...
Gud vad irriterande.

Nä,nu ska jag sätta fart med att renskriva uppgiften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0