Haft en trevlig dag idag... =)

Idag så åkte vi till skhlm,fick sällskap av Tessan o hennes dotter W. =)
Det var såå super trevligt.
Sen var vi här en liten stund innan Rille kom o hämtade dem.

Efter det åt jag o dotra middag, sen ville dotra bara sitta i min famn i soffan o mysa/gosa..
Så jag trodde självklart att hon var trött o försökte lägga henne vid 19...
Det gick inte.. =/
Efter sambon åkt till jobbet så bajsade hon,så förmodligen var hon hård i magen o inte kunde bajsa tidigare..
därför somnade hon inte heller.. så vid 21.30/22 så hade hon fått en ren blöja o jag gjort ny välling.
La henne i vår säng,gav henne vällingen o nappen, släckte lampan o sa god natt. Sen lämnade jag dörren öppen,
stängde av tv:n o släckte lampan i vardagsrummet...
O hon ropade"mamma" bara en gång, då upptäckte jag att hennes nalle låg i soffan så jag gick in med den utan att tända lampan o sen ut igen.
Hon måste ha somnat eftersom hon inte kom upp, men sen efter ca 30-50 min kom hon upp ledsen.. då hade hon tappat nappen,så jag gick in med henne o la henne i sängen igen, gav henne både nappen o nallen.
La på henne täcket, o hon somnade om innan jag ens hann släcka nattbordslampan...

Får prova den här metoden på kvällarna nu o se om jag lyckas få henne att ligga kvar i sängen själv o somna.
Skulle va skönt om hon kunde det lagom till att bebisen kommer.. men men, jag tar det som det kommer.
Nu ska jag iaf inte göra mer idag.. utom att lägga mig o sova...
Får brodera lite imorron... . sen får vi se vad jag o dotra hittar på under dagen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur går det med broderiet egentligen? Tycker allt att du skall slänga upp lite bilder på hur den ser ut i dagsläget ;) Kramar <3

2012-01-04 @ 23:43:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0