MVC-koll

Det gick bara bra på kollen, bebisen var rätt stilla i början men sen började röra på sig lagom
till det var dags att kolla hjärtljuden. =)
Stackars BM-studenten som va med för att lära sig.. hon hade lite problem med att känna hur h*n låg..
Alla mina värden var bra,så jag fortsätter med järntabletter, 1 varannan dag..
Men det blev ingen viktkoll då deras vågar, båda två, inte ville funka..
Men när jag hade sövt dotra för hennes vila så vägde jag mig hemma och enligt den vågen
har jag nu gått upp ca 12kg sen inskrivningen =) =) =)
Kan tänka mig att gå upp några kg till.. till ca 15-18kg sammanlagt iaf..
Då har jag att ta av när jag ammar,för det vill jag göra och hoppas att jag kan göra.
Sen slipper jag då gå ner till 50kg igen... det vill jag inte...

Efter mvc gick jag till lidl o köpte blöjor till dotra, träffade där på Patena(en av de som var på avdelningen
jag hade min APU på) =)
Det var kul,vi pratade lite och jag fick veta att hon hade fått förlängt till sommaren på samma avdelning.
Jag bad henne hälsa till de andra som jobbar på avdelningen.
Tog t-banan hemåt, va o lämnade tillbaka 2 böcker på biblioteket,lånade 1 ny..
Har nu fått ihop ca 1/2 sida på essä:n om Tristan & Isolde.. behöver få ihop 1 sida..
Inte lätt..

Men nu ger jag upp för idag...
Jag orkar inte mera nu... får se hur jag ska få detta att gå ihop..
Alla 3 kurserna menar,känns som om jag tag vatten över huvudet just nu..
Speciellt nu när jag börjat få ont runt höften o så.. förmodligen foglossningen som jag känner av..
Får se om jag orkar göra något med dotra imorron eller om jag har ont..
Jaja, sängen kallar på mig nu...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0