V 30 <3

Igår gick jag in i v 30(29+0).. inte långt kvar nu..
Sen på måndag börjar mina kurser...
=)

Kom en bra bit till igår på konturerna på julstrumpan,
tvättbjörnen är helt klar,granen nästan...sen är det nallen kvar innan jag
fortsätter med kaninen, släden samt en gran till,några fåglar o snöstjärnor...
sen ska juh dotras namn broderas dit.. =)

Får väl lägga in en ny bild när konturerna på nallen oxå är klar.. =)
Nu blir det iaf frukost...

Hoppas ni får en trevlig fortsatt dag.
Själv ska jag o dotra åka med mina föräldrar o bröder till min morbror o moster
för lite mat i em/kväll...
Ska försöka sätta mig o börja med skolupggifterna under dagen oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0