v 32(31+2)..

imag1927 (MMS)

v 32(31+2).. om vi tittar på dagens datum 21 januari så är det exakt 2 månader till bf,sen om bebisen kommer då eller inte återstår att se.. Fattar inte att det är såå kort tid kvar... =O Vet inte om jag kommer orka med alla 3 kurserna eller om 1 kurs blir lidande.. får se.. Men en ny vecka gör att jag får ta i mer tag, o hoppas att jag blir klar med veckans uppgifter o nästa veckas uppgifter,... =S Det som blivit lidande är mina vänner känner jag... =/ Inte kul men vad ska jag göra.. Jaja,får se hur det här går.. får kämpa på och hoppas på att jag klara detta... så fort jag är klar med dessa kurser så är det dags för bebisen att komma... Funderar fortfarande att plugga 50% from 17/3 tom 27-31/5 (? vet ej slutdatumet) så att jag inte behöver ta ut så många fp-dagar första tiden... sen ta en paus from maj tom aug... sen plugga halvtid med bebisen ett tag..om dotra får dagis plats visäga... Jaja det beskymmret tar vi då.. Nu blir det sängen.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0