inte mycket gjort idag...

Jag gjorde morgonträningen på em idag..
Det vanliga 10*3 benlyft o 30*3 situps.
Sen på kvällen blev det 15*3 benlyft o 30*3 situps =)
Imorron efter morgonträningen ska jag kolla om det märks på midjemåttet än eller om jag måste vänta lite till..

Sen följde jag o barnen med min mor när hon gick ut med Hugo på promenad.
Vilket blev efter 12,min fars moster skulle åka hem så hon kom upp förbi en stund innan. Hon har sovit hos min farmor o farfar ett par dagar.
En stund brukar sluta i nån/några timmar...

Sen va vi o handlade det sista till maten...
Såg då ett gammalt "strul",han ser nästan likadan ut men har gått upp i vikt..
Såg även en kund/gäst från jobbet o hon har gått ner en massa...
Märks vad man missar på 2år....lite drygt...

Jag kollade datumet härom dagen o jag har varit hemma från jobbet i 2 år,4 månader,3 veckor o 2 dagar...
Fick havandeskapspenning from 8 mars 2010 då jag väntade Isabella.
Hmm,o än har jag inga planer på att gå tillbaka.
Vill helst slippa pendla den sträckan,så antingen hoppas jag på att jag får råd o tid att ta körkort eller att jag hittar ett nytt jobb...
Men men det återstår att se

Nu säger jag iaf god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0