jaha,byggen hörde av sig idag igen...

Idag på fm hörde byggen av sig om badrummet o låset på balkongdörren...
Han tyckte vi skulle köpa en säkerhetshasp på bauhaus istället för att de ska byta handtag o så..
Det blir billigare för oss..
Så det ska vi köpa på bauhaus imorron...
 
Sen pratade vi om badrummet och han har lagt ett avtal som sambon måste skriva under innan
han kan göra en beställning på ommålningen i badrummet.
Det kommer kosta oss 50:- extra i månaden men vad gör det?
Som det är just nu har vi 218 mindre i månaden så... =)
 
Efter jag pratat med byggen så klädde vi på oss o gick ut... det slutade med att vi va ute i
ca 3,5 timme.. =)
Jag har lyckats få fin bondbränna...som jag nu tänker försöka sola bort hemma hos mina föräldrar
när jag ändå är hus-,katt- o hundvakt medans de är borta...
Jag har även skaffat ett mobiltbredband kontant som jag kan tanka på när jag ska vara där nere.. =)
Så nu ska jag fixa så att det funkar from imorron... =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför kör du inte datorn via ditt mobil surf? Går alldeles utmärkt att köra på det, i förutsättningar att datorn har wifi/trådlöst dvs..

Är det bara MÅLA om ni skall göra? Ni kan ju ta färgen som vart över här och göra det själva :) Blir garanterat bättre än vad det blir om dem byggen anlitar skall göra det hahahah

Svar: ok.. visste inte om det... nu har jag loggat in på pappas trådlösa... fixade bara 1 dygns surf...

ja,det är det... men det behöver siliconas lite hål först...sen måla både väggar o tak...
jag hoppas att det blir ordentligt på en gång
Mommy Maria

2012-07-04 @ 11:37:18
URL: http://fruomamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Se till så att ni inte får Christian (minns jag rätt så hette han så)! Han var ju här 4-5 ggr och vart inte alls bra någon av gångerna som du vet. Amatör! Kom en ordentlig kille efter alla hans misslyckanden! :)

Svar: det hoppas jag att vi inte får...så länge vill jag inte va utan badrum´...
vi har ju bara ett så det vore jobbigt om det blir flera ggr de kommer för att måla... =/
Mommy Maria

2012-07-08 @ 21:58:35
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0