kl 18 sov dotra..

Redan kl 18 somnade Isabella idag,henne fars fel!
Innan lunchtid tog han med henne på en promenad ner till affären då han skulle handla..vilket bara är bra då hon behöver få ut o röra på sig,men kl va 11-11.30..
O när de kom tillbaka så va mina farföräldrar här så då fikade vi..o sen va sambon ute ännu mera med Isabella..
Varav jag har Evelina som inte sov o åt ca varannan timme..
14.30 så frågar sambon va kl är,o frågar därefter om han ska ge Isabella något att äta...
VA?!?!?
Då har hon inte ätit lunch än,hon som alltid äter lunch mellan 11-12,då blev jag arg på sambon...
Så jag gjorde en macka till henne o sen en flaska välling...för 2 timmar senare va det ju dags för middag...

Men vid 17 när sambon försökte ge henne mat,så vägrade hon äta o va jätteledsen...så det slutade med att jag tog henne,sambon fick ta Evelina, gav henne en ny flaska med välling...
När hon drack den så såg jag hur trött hon höll på att bli så jag hämtade pyjamasen o en ny blöja,bytte på henne o gick för att göra mer välling..
När hon fick den andra flaskan så somnade hon i min famn...
Mammas stackars tjej...

Inte ska jag behöva säga till sambon att han ska ge henne lunch o middag,om jag inte kan göra det...
Men efter idag så kan jag inte lita på att han ger henne lunch iaf...
Så nu får vi se om hon inte vaknar skit tidigt imorron bitti,en gissning på vem som får gå upp....

Jaja,nu ska jag iaf sova då jag fått skriva av mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0