lekparken o blåbärsplocking

Jag o barnen tog morgonsvängen med Hugo idag,Evelina i bärselen o Isabella i sulkyn.
Sen blev det frukost för oss,mig o Evelina iaf..Isabella åt välling vid halv 8..
Vid 10 tog jag med barnen på em till promenad,till affären för att se om de hade flaskborstar till nappflaskor,men det hade de inte =/
Sambon tog eftermiddagssvängen idag oxå,när han kom tillbaka gick jag ut med barnen.

Isabella fick välja o då blev det en promenad upp till lekparken i skogen vid föräldrarnas tomt..
Evelina låg vaken i vagnen o lekte,Isabella lekte överallt o ingenstans,jag plockade blåbär. =)
Jag hann plocka en del innan jag tyckte det började mullra,sen kollade jag på molnen..de va helt plötsligt väldigt gråa..
Sen började dropparna falla sakta,så vi plockade ihop oss för att gå hem..
Vilket va tur,för när vi kom till baksidan på föräldrarnas tomt regnade det mera...
När vi fått in vagnen o båda barnen så började det
hagla =O
Nu är det snart dags att börja med middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0