om dagen idag..

Tänkte berätta vad som hänt under dagen...
På fm träffade vi Ann-Sofie o hennes grabbar ute i fm lekpark. Så trevligt... =)
Vi har inte setts på ca 5 veckor då de har varit i Turkiet på semester...
straxt innan 11 åkte vi till sklhm en sväng...där blev det lunch o en väska till nya datorn... =)
 
Sen broderade jag vidare på Evelinas tavla så allt utom texten är klart.
Men som vanligt har jag svårt att sluta när jag väl börjat så jag har börjat på texten... .
 
Har bara att skriva/brodera dit namnen, alla hennes namn ska stå med.. samt datum,vikt o längd vid födseln =)
Så är det ok väder imorron så får jag o barnen ta en sväng till EG's för att se om de har någpn bra ram till den,
helst en i silver så att matchar Isabellas tavla som har en silverfärgad ram...
 
Men nu är klockan redan 00:30 så nu måste jag sova...
Ska ju upp o amma minst en gång innan Isabella vaknar...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad det allt som hänt under dagen? xP Haha

Svar: nopp..mobilen strulade så nu har jag uppdaterat det inlägget... =P
Mommy Maria

2012-07-02 @ 10:30:11
URL: http://fruomamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0