Bvc imorron...

Idag är lillskruttan hela 13 veckor...
O imorron blir hon hela 3 månader... =O
Vart tog den här tiden vägen...
Imorron ska vi till BVC igen, dags att väga o mäta henne sen ska hon få 3-månaders sprutan/-orna..
Hoppas det går bra o hon inte blir dålig av den/dem...
Blir hon inte det fortsätter hon o jag till skhlm till babyland o vidare för att kolla lite på en dator till mig..

Den äldre damen får vara hemma med sin pappa o förhoppningsvis sova lite middag...
Så får hon lite egen tid på sin far o inte ha Evelina runt sig hela tiden.
Hoppas att hon trivs på dagis sen i höst..
Vi har ju äntligen fått plats, from 21 augusti.
 
Nu ska jag väcka lillskruttan för lite mat o torr blöja,sen lägga mig... =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0