dagen...

Idag har dottern testat mina gränser.... =/
Hon va jätteduktig när vi gick till bauhaus,sen till maxi...men inne på maxi började hon skrika o gå iväg...
Jag hade bara enkel vagnen med Evelina i o Isabella gick jättebra.
När vi väl kom hem så fortsatte hon med sitt humör,hon åt knappt nån lunch,så det blev ingen vila för henne fast jag hade tänkte att lägga henne...
Kl 15 ungefär så lyckades sambon få i henne resten av lunchen...
Sen åt vi kvällsmat 17.30-18 o då åt hon hälften av det jag la upp.
Hon fick lite mindre än 1/2 snitzel o 1/2 kokt potatis...

Evelinas dag har väl varit sådär, hon vaknade ca 9.30 o fram till ca 17 så sov hon bara 2 korta stunder på ca 1 timme, max...
Men nu har hon sovit sen 22 ungefär...

Jag har hunnit brodera både lite efter Isabella somnade(straxt efter 19) o då Evelina vaknade..sen ett tag efter Evelina somnade..

Nu ska jag lägga mig...så att jag orkar upp imorron..
För då får vi på besök...av Jennie =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske inte var så hungrig just då :)

Svar: nä,förmodligen inte... fast hon borde ha varit det...
Mommy Maria

2012-06-20 @ 12:16:17
URL: http://fruomamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kanske inte var så hungrig just då :)

2012-06-20 @ 12:16:34
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0