hmm,tågstrul o inget att göra...

I fredags gick broderinålen sönder.. O jag som bara hade en fransk knut kvar att göra på nalle nr 2, så då skulle 2 av 4 vara helt klara.. = Jag har flera nålar hemma,men pga tågstrul igår som innebar ersättningsbuss från Gnesta till östertälje så är vi fortfarande kvar hos mina föräldrar o jag kan inte brodera... Nu är det tisdag o imorse va det inställda tåg från Gnesta... O då vill jag inte packa vagnen,ta bussen med barnen till Gnesta för att se att det är inställda tåg o bussar.. Det är inte kul att försöka åka buss som tar lång tid med vagn till ena dottern... Sen ha 2-åringen gåendes... Får se hur vi gör i em... Tänkte se om Isabella vill sova en stund snart,annars går vi till affären. Då kan jag se om det finns nån typ av nål där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0