Mini pc?!?! Eller skaffa ny dator helt... *hmm*

Denna funderar jag på att skaffa.
Det är en mini PC från ACER, med 11,6" skärm.
Det som jag måste kolla innan jag köper den är att jag får tangenterna åäö.. =)
Annars blir det lite jobbigt för mig.. Då jag kommer mest ha den till att blogga,fixa lite kort o FB så klart.
Men om det inte är dåligt väder imorron så tänker jag åka till siba,elgiganten mm för att kika lite.
Måste ändå till babyland för att få tillbaka min handpenning på ett regnskydd som inte kom..
De skulle beställa hem ett till mig(för en syskonvagn med en liggdel o en sittdel) o det skulle ta ca 2 veckor...
Efter 5 veckor =O så hade jag fortfarande inte hört av dem,så jag ringde o hon i telefonen bad så mycket om ursäkt
hon såg att jag hade beställt ett men visste inte varför det inte kommit.
Då sa jag att jag ville ha tillbaka handpenningen o det skulle jag självklart få,eftersom det gått så lång tid...
Hon skulle oxå skriva att det inte spelade någon roll när jag kommer o hämtar den,så länge jag har med mig kvittot..
Vilket jag självklart har kvar... =)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade jag varit du så hade jag satsat på en ordentlig dator istället för en laptop/mini pc. :) Men det är jag det! :)

Svar: jag har juh den andra än så länge...den här tänkte jag ha med mig när jag ska iväg till min föräldrar...
funderar på att skaffa ett mobilt bredband oxå, ett sånt man tankar på ...
som jag kan ha där nere... =)
Mommy Maria

2012-06-27 @ 13:16:31
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0