skäms...

Nu skäms jag över min sambo...o han står inte högt i kurs...
Pga att min bror åkte iväg i fredags o pappa har ont i axeln så frågade jag pappa
om jag skulle be sambon komma ner o hjälpa till lite med Hugo(föräldrarnas hund)...
Men igår kväll när jag frågade honom om han kunde gå ut kvällssvängen så hade han
ju lagt sig så då ville han inte det.
Han sa även att varför har de inte sagt något tidigare..
Det räcker tydligen inte när jag bad honom komma ner...
O imorse när jag gick upp vid 8 så va både pappa o sambon vakna nere i källaren
men straxt innan 10 så hade fortfarande ingen av dem gått ut med Hugo än..
Så då klädde jag på Evelina o la henne i vagnen,gick ner i källaren o hämtade Isabella
för att klä på henne med sen gick vi 3 ut med Hugo...
Isabella va jätteduktig o gick hela tiden.. =)
O när vi kom hem till föräldrarna igen,så kom sambon ut på trappan o
sa 'om du sagt att du skulle gå ut med Hugo hade jag kunnat följa med' *grr*
Då hade han väl kunnat gått hela svängen istället...
Fattar inte hur man kan säga att man kan ställa upp o sen inte göra det...
Sen skulle brorsan komma idag nu på fm va han tillsagd,men än har han inte kommit hem...
Trackback
RSS 2.0