10 dagar kvar...

Idag är det bara 10 dagar kvar till BF... =O
Om jag går över o behöver bli igångsatt så är det max 25 dagar kvar
till jag o sambon är 2-barns föräldrar... =)
Med andra ord om ca 3,5 vecka är vi 4 i vår familj istället för 3...
O vår "lilla" tjej är stora syster.. Hon är juh egentligen inte så liten...
Hon är ju 21 månader nu o blir 22 månader den här månaden..

Sen har jag 1 vecka kvar på mig att bli klar med naturkunskapen o
religionskunskapen.. =)
Så nu ska jag sätta fart med studierna..
Behöver juh inte så mycket till på religionen,så är den klar...
Värre med naturen.. måste leta rätt på fakta på nätet för att lyckas med
sista uppgiften.. Sen har jag 1 slutprov,som görs över internet...
Svenskan får jag plugga om senare när jag inte har dotra hemma..
För förhoppningsvis får hon dagisplats i höst...omkring aug/sep...
Då är hon nästan 2,5 så det blir nog lagom för henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0