12 dagar kvar idag...

Idag är det bara 12 dagar kvar till BF... Datumet närmar sig.. =)
Är sååå spännande..

Idag på fm följde vi med Ann-Sofie till Hallunda...
Hittade mandelolja som jag tänker prova att smörja magen med
på dagtid.. sen innan jag lägger mig så smörjer jag med lite hydrokortisonsalva..
Så att jag kan sova =)

När vi kom hem så blev det havregrynsgröt till lunch, hade inte ordnat med något så
då tog jag nått enkelt..tur att dottern tycker om det oxå..
Idag sover hon, hon behöver nog inte sova på dagen varje dag utan ca var 3:e eller 4:e dag bara..
Hon sov en timme på dagen i måndags, sen är inget tis-tors.. =O
Men de 2 sista kvällarna har hon somnat snabbt o enkelt vid 20,
sen vaknar hon vid 7-8 på morgonen för att gå upp.. =)
Visst har hon vaknat till en gång på natten så att hon kommit över till mig i sängen,
men då har hon somnat om direkt...så det gör inget..

Ikväll åker jag o dotra till mina föräldrar.. sen ska vi o min mamma till Ikea antingen
imorron eller på söndag.. behöver få lite hjälp att få hem vissa saker.. som en tvättställning...
Ska kolla upp om det är något mer.. =)

Men nu ska jag hoppa in i duschen medans dotra sover... eftersom jag var för trött för det igår kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0