14 dagar kvar

Idag är det 14 dagar kvar till BF...
Tiden springer iväg..
Imorron går jag i en ny vecka...
Sen ska jag på koll på MVC..

Idag ska jag till BVC på öppen mottagning, är såå
nyfiken på hur stor dotra blivit. =)
Sen funderar jag på att vara ute i en lekpark,undrar om vi får med någon annan...

Jaja,får berätta mer sen..

Oj,glömde berätta att igår fick jag veta att jag blivit beviljad halvt studiebidrag för
5 veckor halvtidsstudier. Start 19/3 tom 22/4 =)
Sen kollade jag på Jensen Educations hemsida(där läser jag religionskunskap) o
där står hälsopedagogiken.. =)
SÅ jag får läsa den. =)
Så jag fortsätter att läsa fast bebisen kommer.. får se om jag hinner klart eller vad det är för typ av uppgifter..
Om jag går över tiden så kanske jag hinner klart med kursen innan bebisen kommer.. man vet aldrig..

Men nu ska vi gå till BVC...

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu är vinnaren i Wrap & Go dragen, titta in och se om du blev den lyckliga. :)



Kram Madde.

2012-03-07 @ 20:51:54
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0