15 dagar kvar...

Då jag varit duktig hela dagen idag,så har juh självklart klockan hunnit blir efter 00 idag med.. =)
Jag började dagen med att fixa frukost så klart. =)
Efter det så plockade jag ur alla kläder i min garderob o rensade den.
Sen fixade jag lite med disken innan jag sövde dotra =)

Vid 14 var det dags att va i tvättstugan, tvättade 6 maskiner tvätt..
Så jag tvättade upp alla kläder som behövdes...

O nu är min BB-väska till mig oxå packad, bebisens saker har varit packade i 2 veckor ungefär.
Jag har plockat i ordning i sovrummet oxå...
Nu ska jag bara försöka bli av med lite saker som jag försöker sälja eller byta bort.

Sen efter dotra somnade så satte jag mig o pluggade =)
Fick 2 uppgifter inskickade i naturkunskapen =) bara 1 kvar + prov i den kursen..
Sen är det sista del inlämningen i religion kvar..
Svenskan har jag tyvärr inte hunnit med...

Men nu ska jag gå o lägga mig,för imorron ska jag o dotra åka till Tessan o Wanessa för att leka =)
Nu var det ett tag sen, o vill försöka hinna se vissa kompisar innan det är dags för bebisen att komma..
O nu är det juh bara 2 veckor o 1 dag till BF... 15 dagar.. =O
Fattar inte att tiden gått så snabbt.. o snabbare tycker jag att den går eftersom att nu märker man
av att en dag går på ett helt annat sätt än när man har drygt 50 eller fler dagar kvar...

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0