16 dagar kvar

Åter igen är jag uppe sent =/
O eftersom klockan passerat 00 igen,så är det nu bara 16 dagar kvar till BF..

Jag o dotra tog tåget hem kl 18:45,var hemma runt 20..
Nu har jag plockat undan lite,flyttat på lite saker o så..
Så nu känner jag mig redo för sängen..
Har tvättstuga kl 14-18,ska tvätta upp allt som går =)
Sen ska jag packa väskan som ska med till BB som är till mig alltså..
Bebisens saker är redan packade..

Måste nästan försöka skaffa ID.kort.. har en så länge bara mitt pass..
Måste kolla hur länge det gäller.. hoppas att det gäller tills jag får skattepengarna.
Kom på det när jag läste på om vad man ska ha med sig.. Hoppas sjukhuset inte säger något om
att jag har pass istället för ID-kort..
Jag har iaf koll på mina papper jag ska ha med mig till BB =)
Nej,sängen var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0