2:a dagen över.. räkning åt detta håll nu igen..

Nu har det gått 2 dagar över tiden..
O inte har känt att det är på väg..

Dagen började med att mysa med dottern..
Men efter jag gett henne lunch vid ca 11.30 så åkte jag till skhlm för lite egen tid.
Kollade efter en ny amningsbh o hittade en =)
Köpte även ett amningslinne..
Sen kollade jag runt lite, hittade ett par skor på Deichmann o sen
var jag in på ÖB. Hittade lite små godis till påskäggen, =)
I år är det bara dottern o yngsta lillebrorsan som får..
Så de ska jag fixa innan jag åker till BB.
Men som det känns just nu så vill jag att bebisen ska komma.

Sen på em har jag nästan färgat klart rullgardinen, behöver åka till panduri o köpa lite mer.
Sen har vi bytt sängkläder i alla sängar, så inatt får vi sova i renbäddad säng o nya rena nattkläder..
*så mysigt o skönt*
O eftersom att vi har bytt rent, skulle det inte förvåna mig om vattnet går på ren jävelskap...
Eftersom jag har en bus bebis i magen...

Jag kommer fortsätta plugga nu.
Började nu ikväll på 3:e uppgiften i kursen jag läser nu o fram till 20 april...
Men nu funderar jag på att lägga mig, är trött..
O det kan juh vara bra om jag hinner sova lite om det kommer igång...
Nu ikväll har jag haft lite sammandragningar.. men inget illamående än så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0