3:e dagen över...

Nu har jag börjat räkna åt andra hållet..
Förut räknade jag ner till Bf och nu räknar jag dagarna
som jag går över istället =S
Men om jag går över o blir igångsatt är det iaf bara 12 dagar kvar till dess...

Idag har det varit en konstig o jobbig dag...
Jag o dotra träffade en vän o hennes grabbar ute o lekte i 1,5 timme..
Det var skönt o kul.. =)
Sen efter lunch åkte jag o dotra till Skhlm för att handla mer textilfärg.
Väl hemma insåg jag att jag inte hade känt några sparkar från bebisen,bara lite sammandragningar... =S
Eller inte som jag tänkt på iaf, en nackdel av att jag rör på mig..
Jag tänker inte på om jag känner några rörelser..
Men efter 2,5 stora glas isvatten så rörde h*n på sig.. =)

Men sen mådde jag illa o var trött så jag la mig i sängen.. även om jag inte somnade så slutade det med att jag vilade i 1 timme =O
Jag frös lite oxå..
O efter det att vi kom hem så tror jag att gick på toa ca 1-2 ggr/timme..

Så nu tycker jag att det kan få komma igång!
Skulle iaf vara skönt..
Vill juh träffa min bebis, det vill ju även sambon o dottern...
Sen skulle det vara lite skönt att kunna nå saker igen, som nu inte går eftersom
att magen är i vägen..

Men nu ska jag snart i säng, är väldigt trött idag..mer än vanligt iaf..
O jag har sammandragningar som håller i sig ett tag nu,så nu blir det att lägga sig tidigare än normalt
iaf det tänker sätta igång...
Kan juh alltid hoppas.

Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0