5 dagar kvar..

Jag fortsätter att räkna ner.. =) 5 dagar kvar till BF idag..
Idag ska jag o dotra ta en promenad till affären för lite shopping,
sen hitta på något lätt till lunch..
Vi kommer inte åka ner till mina föräldrar idag...
Jag orkar inte,sen kommer det klia mer på magen hemma hos dem
då de har varmare inne än vi har..
Sen nu när jag är täppt så känner jag att jag inte har ork att kämpa med dottern på buss o tåg.
Får se om vi åker ner imorron på dagen eller om stannar hemma hela helgen..

Jag har kollat igenom frysen o möblerat om lite.. måste försöka göra lite middagar som jag kan
frys in i portioner.. Men vad.... *hmm*

Har än inte hört något om mitt slutprov... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0