7 dagar kvar..det närmar sig..

Då var det 7 dagar kvar till BF.
Visserligen tror jag fortfarande att jag kommer gå över tiden.
Men om bebben bestämmer sig för att komma tidigare så vore det snällt
om h*n väntar till helgen iaf. =)
Sambon har jobbat 7 av 12 nätter så det vore ju bra om den inte kom alltför tidigt.
Men på lördag eller söndag gör inget...

Idag har vi inget inbokat,ska försöka börja på uppgifterna i Hälsopedagogiken,så
att jag hinner klart med så mycket som möjligt innan bebben kommer..
Så att jag bara har att skicka in uppgifterna när bebben kommit...
Iom kursen slutar 22/4 så kommer jag ha ca 2,5 vecka kvar av kursens gång
som minst när bebben kommer, det om jag blir igångsatt när jag gått över.
Det som är bra är juh att jag blir igångsatt senast skärtorsdagen,alltså innan på
påskhelgen..

Men nu blir det frukost o tvtittande en stund iaf...
Kompisen Sandra skolar in sin dotter,dotras bästa vän, på förskolan idag så nu blir
det väl inte såå ofta vi kan leka med dem heller...
Men jag hoppas att det går bra för dem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0