Allt såg bra ut...

Allt såg bra ut =)
Kollade min vikt medans jag väntade väger nu ca 72-72,5kg...
Nästan lika mycket som med dottern.
Fick en ultraljudstid på torsdag oxå..
sen bokade vi i in en tid på tisdag,då ska jag komma in så ska min BM boka
tid för igångsättningen,om det finns tid så blir det redan på tisdagen eller onsdagen..
Så jag kanske slipper va på BB över påsken... =)

Om inte bebisen bestämmer sig för att komma tidigare eller om de säger något
på ultraljudet på torsdag.
Men sen eftersom jag har gått över tiden är riktigt viktigt att jag ringer förlossningen
så fort jag inte känt några sparkar på ett tag tex som jag hade i lördags...
O då kan jag ha tur om de säger att de sätter igång mig tidigare även om allt ser bra ut.. =)
Men just nu är det bara att vänta o se...

Men nu ser jag fram emot torsdagen då jag får se bebisen igen..
Ända nackdelen är juh att sambon går på sin nattvecka ikväll,så då måste han sova
när jag har min tid o det betyder att jag måste ha med mig dottern.
Hoppas att det går lika bra som sist bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0