BF-dag kom o gick, o ingen bebis än.. 1:a dagen på övertid

Jaha, BF-dagen kom o passerade..
Idag är det 1:a dagen över..
Blev ingen bebis på BF denna gång heller...
Men det trodde jag inte heller..

Så idag har jag varit i Skhlm med dottern,en vän till mig o hennes ena son.
Så nu har jag köpte hem 4 pkt blöjor till dottern, till bebisen finns det flera. =)
Så nu måste vi inte kasta oss iväg o köpa blöjor till nån av barnen när bebisen kommit.
Köpte en tröja till mig o 2 små mössor till bebisen.
Sen hittade jag en textilfärg som inte ska tvättas bort,så imorron ska jag måla rullgardinen i sovrummet. Den är beige,så nu när solen går upp tidigt lyser den upp för mycket i sovrummet.. Solen går upp på samma sida som vi har sovrummet... =/

Sen när dotra sov middag hann jag klart med uppgift 2 i min kurs.. =)
Så den är inskickad, nu är det bara vänta o se om jag förstått uppgiften rätt o får G på den.. =)
Ikväll eller imorron börjar jag med nästa uppgift...
Sen ska jag kanske in en sväng till skhlm för att byta en bh..
Hämta ut mitt HM-paket som kommit..

Men nu ska jag iaf dricka te innan jag lägger mig o hoppas på att jag inte mår illa i natt, utan får sova.
Eller att det sätter igång ordentligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0